Suntem constienti ca activitatile pe care le desfasuram pot avea un impact asupra mediului, ceea ce ne determina sa actionam ferm pentru imbunatatirea continua a performantelor de mediu, prevenirea si combaterea poluarii.
Investim permanent in echipamente care indeplinesc normele de poluare Euro 5 si detinem o flota cu o medie de varsta de 1,5 ani vechime.
Certificari ISO
Compania “Dumagas” pune accentul pe dezvoltarea permanenta a calitatii si este scriu SR EN ISO 9001:2008; SR EN ISO 14001:2005 ; SR OHSAS 18001:2008; SR EN ISO 22000:2005 si SR OHSAS 18001:2008
Compania noastra este licentiata de catre Ministerul Transporturilor din Romania prin autoritatea rutierea romana iar certificarea SR EN ISO 9001:2008, atesta faptul ca pentru toate serviciile de transport si logistica se aplica indicatorii stricti de calitate si siguranta.
Compania este certificata SR EN ISO 22000:2005 -certificare prin care DUMAGAS a implementat si a mentinut un sistem de management al sigurantei alimentare HACCP .
Compania este certficata SR OHSAS 18001:2008 prin care a implementat si mentine un SISTEM DE MANAGEMENT AL SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE
Sistemul de management al calitatii, certificat SR EN ISO 9001:2008, se bazeaza pe proceduri clare si precise, elaborate si imbunatatite periodic in vederea optimizarii managementului lantului activitatilor astfel incat sa conduca la asigurarea satisfactiei depline a clientului.
Controlul respectarii procedurilor se realizeaza atat de departamentul “Audit” al companiei, cat si de auditul extern, realizat sectorial de societati de calibru, recunoscute atat la nivel national, cat si international (KPMG, Pricewaterhouse Coopers, Ernst&Young, Professional Consulting, Certrom etc.).
De asemenea, primim vizita periodica a reprezentantilor marilor clienti corporativi pentru prezentarea si controlul procedurilor companiei, experienta anterioara dovedindu-ne ca transparenta, flexibilitatea si aprecierile partenerilor in ceea ce priveste calitatea activitatii constituie motorul dezvoltarii companiei.
Incercam sa surprindem exigentele clientilor si sa manifestam flexibilitate prin adaptarea managementului la conditiile in schimbare ale pietei, masurarea indicatorilor de performanta, formularea si implementarea periodica a unor actiuni preventive si corective, politica de prevenire a accidentelor si daunelor, redimensionarea schemei de personal in functie de cererea in schimbare, ajustarea procedurilor si instructia periodica a angajatilor, colaboratorilor si subcontractantilor.